Australian Zoo

jahaa, det låter kanske som man är lat när man skriver det här men, anledningen till att jag inte uppdaterat här på snart 2 veckor är för att det har varit fullt upp med aktiviteter, och dessutom har man ju bilddagboken. Det är jobbigare än ni tror att hålla en rutin på båda! haha

Men jag tänkte nämna lite smått om dagens utflykt. Jag Sandra Linus och Zandra lånade Wendys bil och drog till Australian Zoo! Efter att ha överlevt vägen dit med Sara som driver (vilket var tveksamt ett tag eftersom hon körde som en biltjuv melan filerna! haha) så var det dags att se lite koalor och tigrar och whatever..

Visst var det kul att vara där men det kändes bara som lite uppvärmning inför det stora kalaset som brakar loss imorn förmiddag! nämligen SKY DIVINGEN! woohoo..

Inte länge kvar nu. muhahaha, kommer bli så sjuuuukt kul!

Och jävlar vad koalor är flummiga förresten! haha sjukt kul o kolla på..



haha


hahaha! kolla in ölkaggen på den krabaten! hahahahaha


naaawww, sitter o sover lille krabaten :)

Resten av bilderna lägger jag upp på bilddagboken.

Kommer sammanfatta stora barriärrevet nån dag också. men hinner kanske inte göra det förräns jag kommer tillbaka fråm Melbourne. we shall see.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0