Julfest! och bakfylledag på IKEA



Ja! igår kväll var det då dags för skolans julfest som hölls på en irländsk pub. Som ni ser ovan så var det en bra kväll hahaha. Det var en av dom roligaste kvällarna på ett tag faktiskt och det producerades många många bra bilder! Jag har lagt upp runt 70 bilder tror jag idag på bilddagboken. En del från Julfesten och resten från våran bakfylledag på IKEA.

Så gå in på anderslagesson.bilddagboken.se och kolla på den 5 december o framåt. haha. sjukt kul bilder.

Steg upp idag på mornen då det var dags att åka till IKEA. mitt första besök där sen jag kom ner hit. dom andra har redan varit där förr. JAG ÅT KÖTTBULLAR OCH POTATISMOS haha. inte lika gott som väntat men illa smakade det inte. Hittade en tvättkorg som jag investerade i och sen självklart mat och godis! handlade för 57 dollar. endast godis o mat. yummie.



Nu ska jag köra ett snabbt litet tränings pass, äta lite och sen röra sig in måt garden city. det är bio ikväll. ovanligt va? haha

ha det så gott och här bjuder jag på en bild till som visar att det var bra stämning på julfesten!



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0