söndag natt.

Sitter här på rummet. klockan är 01.16 och jag ska precis sätta igång att köra det sista passet på min skoluppgift som ska lämnas in imorn. Vi har eftermiddags lektion, därför som jag sitter med det så sent. Bara färgläggning kvar som gäller, men det kommer ta ett par timmar tror jag. all text kommer ta lite tid. Vi designar en magazine cover. inte säker på om jag nämnde det vid nåt tidigare tillfälle. Jag gör iaf en framsida för en tatuerings tidning. Kommer lägga upp en bild när jag är klar sen.

Och angående bilderna från IKEA så har jag inte lagt upp dom än, även om jag sa att jag gjort det, haha. Gör det nog imorn samtidigt som jag lägger upp en film på när tjejerna sprang runt o skrek o hoppade upp o ner från stolar ikväll när det var en kackerlacka i deras lägenhet. hahahaha

Men nu är det dags att plugga.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0