blöt men fick vad jag var ute efter.

Ikväll är det fest inne i stan, Ashleigh fyller 21 och man har blivit inbjuden.Så jag tänkte införskaffa lite alkohol. Tittade ut genom veranda fönstret o konstaterade att det inte regnade, så det var ju bara att gå iväg utan att klä på sig överderivet mkt.

Väl halvvägs till 1st choice så började det bokstavligen spöregna. typical... och det var mkt trafik så jag kunde inte bara springa över vägen utan fick använda trafikljusen, så jag stod där o väntade på grönt ljus i ösregnet och såh allmänt dum ut haha, samma sak på hemvägen för det hann ju inte sluta regna på den lilla tid det tog för mig att köpa sprit.

Jag tycker iofs inte att det är så jobbigt med lite regn, snarare uppfriskande, men hela grejen var bara så typisk.

Anyway, nu är det dags för ett lätt träningspass tror jag sen en dusch sen dags att dra sig till martin o sara i spökhuset, möta upp dom o dra vidare.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0