fredag kväll.

Nyss hemkommen till rummet, suttit borta hos tjejerna på genesis hela kvällen. varit social medans dom taggade sig för en kväll i city. Själv tar jag det lugnt idag, sparar mig till imorn kväll istället.

Annars har det inte hänt särskilt mycket idag inte. Gick på bio, Dying Breed, tillsammans med James Björn och Rebecka. skulle tydligen vara en skräckfilm men mig lyckades den inte få nån effekt på. medans resten av gänget verkade ta åt sig lite. Rebecka kunde inte ens titta på vissa scener, hon tyckte ljudet var tillräckligt läskgt, haha.

klockan närmar sig halv ett här nu så jag tänkte bara skissa vidare lite på ett par bilder som jag startade tidigare idag. sen blir det nog lite sömn, måste upp tidigare imon än idag. gick upp halv 3! fast det var kanske lika bra, har varit en sjukt kvav dag hela dan. knappt gått vara ute. som tur är känns inte sånt på rummet..

Åh just det ja, jag var ute o sprang idag, så förhoppningsvis lyckas jag hålla det uppe nu, har varit alldeles för onyttig på senaste.

tjipp o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0