mätt.

En big Mac i magen från donkan och musik strömmar ur datorn, en perfekt avslutning på denna fredags kväll. Har tillbringat den borta på genesis hos tjejerna från klassen. Först satt jag hos Maria ett tag, sen vidare till nicole & stephi's place. sen gick vi ner till BBQ området och umgicks med lite folk där.  Lite senare på kvällen drog halva gänget ut till stan och resten flyttade in till gym avdelningen och fortsatte diskussionerna.

Jag däremot valde att dra mig hemåt. Var riktigt hungrig så jag studsade in på donkan och köpte lite energi i form av en burgare och lite strips.  Ska gå och lägga mig strax, somna till en dokumentär hade jag tänkt mig.

Imorgon väntar lite plugg, ska starta på nästa skoluppgift som ska lämnas in på måndag. Vi ska måla av ett valfritt objekt och detta ska vi göra i färgpennor. Ska bli en kul uppgift.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0