torsdag

då var gårdagens skoluppgift inlämnad och vi har fått nästa uppgift. Den ska lämnas in på måndag så vi har helgen på oss att fixa det. när jag väl kommit igång med den så ska jag slänga upp lite bilder.

Annars händer det inte särskilt mycket idag. Bio med ett gäng av svenskarna. ska sticka om 15 minuter. tänkte bara uppdatera bloggen lite och duscha sen bär det av.

ah just det! glömde nämna det igår men onsdags morronen var en skum morron minst sagt. Det började med att jag som alltid snoozar med mobiltelefonen på mornen, denna mornen hade jag satt den riktigt tidigt, typ runt 6 (stiger upp vid 8) så vid andra snoozningen vid 06.19 så vaknar jag, öppnar aldrig ögonen, jag vet var knapparna sitter som jag behöver trycka på.. trodde jag iaf... jag lyckades stänga av larmet och aktivera snoozen igen, men vad jag även lyckades med var att jag gick ut i huvudmenyn och lyckades trycka på ring upp senaste ringda samtal.. vilket var till Nicole i detta fall. En svensk klasskamrat som bor på genesis.

så där ligger jag o håller som bäst på att somna om när jag hör tuut tuut ... tuut tuut ... vafan tänkte jag o öppnade ögonen. då ser jag på mobilen att jag håller på att ringa nicole! hahahahaha. men vafan tänkte jag o stängde av o somnade om..  Det visade sig sen när jag kom till skolan att Nicole hade vaknat o trott att det var hennes alarm sen insett att det var telefonen.. vem fan ringer nu tänkte hon.. haha bara ett drygo som jag tydligen. men hon sprang bara på dass o gick sen o la sig igen. haha

det var en kul start i alla fall som fick en ännu roligare uppföljning minst sagt. jag skulle in på dasset o duscha, halvägs in på toan ser jag den största jävla spindel jag nånsin sett sitta på glasväggen till duschen.. jag fick jaga runt den lite för den var en kvivk jävel. ingen aning om den var giftig men antagligen för stor var den, helt brun o lite halvluden. Det du morsan!! det hade du nog gillat! haha

Efter att ha tagit tag i GLADE flaskan o sprey jagat den utmed väggarna tills jag kunde slå ihjäl den så var det hela över men det var tid som jag egentligen inte hade så jag fick rusa till skolan utan dusch den mornen.

här är en bild på spindel fan från mobilen strax innan jakten började! haha



alright, kommer läga upp ett par bilder på bilddagboken när jag kommer hem från bion och en film på youtube också.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0