Trippen till moreton Island

hmm, då har jag precis lagt upp flertalet bilder från våran tripp till Moreton Island som gick av stapeln igår fredag. Bilderna ligger på min bilddagbok och adressen dit är anderslagesson.bilddagboken.se

bilderna ligger under den 31 oktober.

för att kort sammanfatta dagen så kan jag säga att det var gänget som åkte dit som gjorde det hela värt varenda öre. tack som fan all ni som var med. det var skitkul hela dan. alla var på rätt humör från start. det floppade ju ur lite när det visade sig att en del aktiviteter var fulla eller redan hade gått av stapeln. men vi ska ju dit en gång till för att få med snorklingen och den blå lagunen och så vidare.

Så med andra ord så var det en flopp sett till aktiviteterna vi inte lyckades testa på men gänget som åkte som gjorde upp det med råge haha.

Denna lördag kväll nu blir lugn iaf, kommer sitta inne o jobba på skolarbetet. måste göra klart min logga. blir nog arbete på den imorn ocskå.

vi hörs o störs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0