Lugn fredag..

Sitter på rummet o zappar på tv'n/ slösurfar på dattan. Det är en fest för oss studenter bara typ utnför lägenheten men jag orkar inte med att dricka nåt idag, kanske att jag smyger ut lite sen o umgås lite bara. Är bara allmänt slö av nån anledning idag. Igår var det ännu en biokväll för mig o sandra, vi kollade på Babylon A.D som var kass. inte värd att se, som tur är går vi studenter på bio för 30 spänn nere i southbank så man slösade ju inte överdrivet mkt pengar i onödan.

Den klart bästa filmen vi sett än så länge är Eagle Eye, den kan jag iaf rekommendera. När man går på bio så billigt så har vi redan planerat in flera filmer. Sometimes it's great to be a student!

Var även ute o käkade med sandra martin o sara häromkvällen. Sara o martin är 2 buddies from back home, dom bor I spring Hill som ligger en liten promenad utanför city. Dom ska jobba här nere i 1 år medan ja o sandra pluggar. Vi käkade på Jo Jo's vilket är en restuang i min smak. Riktigt gott kött där. Efter det gick vi ner till en arkad hall o spelade bort 1 timme eller 2. Sen började kvällen lida mot sitt slut så jag o sandra tog bussen hem.

Skolan rullar på, inte särskilt ansträngade schema som sagt än så länge. ska börja skriva lite på min report nu i helgen som ska lämnas in på torsdag. sen börjar nästa kurs efter det.

Jag har än så länge kommit på mig själv med att sitta inne o skissa o rita en del på kvällar o dagarna istället för att vara ute i det vackra vädret ibland. vilket i sig är bra eftersom tanken med detta året i australien har syftet att få mig att komma igång med skissning på allvar. så att man kanske har en framtida karriär inom den branschen.

För jag har för tillfället inte direkt några planer på att komma tillbaka till sverige o direkt fortsätta knega på mitt gamla jobb som väktare när det här året är över. We will see what happens.

Helgen blir nog rätt så lugn, har för mig att det var nåt inplanerat imorn lördag men kan inte komma på vad det var. Söndag ska vi eventuellt om vädret tillåter det, köra ut till kusten o besöka beachen.

Jag tror jag ska smyga ut en sväng o kolla vad som händer på festen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0