somebody shoot me...

urgh.. bakfylle dag hela dan. alltid lika härligt.. I lördags stack jag o sandra in till spökhuset i spring hill. en natt i the valley var planerad tillsammans med heather, sara o martin. förfestade lite på verandan och eftersom jag inte hade käkat nån mat innan jag drog dit så slog spriten till tidigt.

när det började närma sig att dra in till the valley så kom heathers polare förbi som hade tillgång till bil. men vi var ju för många för att få plats där så jag heather och martin gick in. typ bara 10-15 minuters gång. stannade halvvägs o kikade in på en pub o tog lite färddricka. Verkade vara någon skum privat fest eller nåt på den puben, skumt folk, flera av dom verkade jobba där för bartendern visste inte hur man betalade med kort, då ropade han på en av tjejerna som verkade vara en kund, men hon smög bakom baren o fixade biffen. Vi smet ganska snabbt därifrån iaf, verkade lite fishy..

Drog vidare till Mystique, en gammal kyrka som blivit en klubb nuförtiden.  var inte där särskilt länge, var en jävla massa folk där. trångt som fan. kommer inte ens ihåg vad nästa ställe hette som vi gick till. jag började bli, som Gabi så fint en gång uttryckte det "Drunk off my tits"

Klockan han bli 5 innan vi var hemma och lyckades ramla ner på en soffa, endast för att få sova 3,5h  för hyresvärden för spökhuset skulle komma vi 9 så att sara o martin kunde betala honom o få tillgång till sina rum nu när ellis o gabi flyttade idag. Så jag o sandra promenerade in till city för att ta en buss hem. jag var i princip fortfarande packad så det var en pina att gå i solen på mornen o må sisådär.. konstigt nog när jag väl kom hem så gick jag inte o la mig utan körde igång datorn o började kolla serier. såg nog en hel säsong av scrubs innan jag började må bättre. Sen stack jag ut o köpte chips, gick hem o lagade mat och nu ligger jag  sängen o knaprar samtidigt som man avnjuter tvn. börjar bli lite trött, kanske inte så konstigt med tanke på denna dagen.

Har äntligen börjat må bra igen men blir nog sleepy time very soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0