spräck mätt!

mmm, då sitter man på rummet spräckmätt efter 4 feta beef burgers. idag hade vi våran andra dag i skolan på den nya kursen. Ni sitter vi ju faktiskt o ritar lite, men det är bara 2-point perspective än så länge. lite halvsegt när våran lärare derek är småvimsig av sig och inte riktig kan förklara hur eller varför en del grejer ska vara som dom ska. Han bara säger att det blir bra om man gör så och så haha..

Men han är rätt skön, idag när han hjälpte mig att pussla ihop en bild så satte Nicole som vanligt igång och nysa. typ 4 nysningar i rad. hon har sånt sjukt gulligt nys läte, ett äkta attchjo! o direkt efter så tittade derek på henne o sa " I gotta record that" haha så skön kille.

Helgen var hur lugn som helst. en del självstudier vid datorn varvat med film. Jag var vad man skulle kunna kalla osocial denna helgen. träffade knappt nån, förutom samma kassörska alla ggr jag var o handlade. Inte alltid man är på humör för att umgås heller. det var mulet varvat med lite regn hela helgen också. Det ni! det kan faktsikt vara halvtaskigt väder på andra sidan jorden också haha. men det var ju ändå varmt.. så det kan ni hemma i norden inte ta ifån oss!

GAH!! är helt sinnesjukt mätt! blir nog bara lite nudlar till kvällsmat sen om det här håller i sig.

Tänkte sätta mig o testa att rita ett litet streetscape här strax, lite rough sketches på hur min inlämnings uppgift skulle kunna se ut.

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0