svagt..

jaha hemkst vad svag man är för grupptryck då haha. .. skulle ju vara en lugn kväll hemma med arbete på skolgrejerna,, slutade ju med att alla drog in till the family i the valley, men eftersom jag var där hela natten igår så sket jag i det, men björn var sugen på down under bar istället, så han fick med mig dit istället. resulterde iofs i en faktsikst riktigt kul kväll med massa encounters med trevligt folk, aussies som finskar och norskor.

totally worth it iaf. sitter här nu, klockan är 05.20. precis hemkommen, med lite breakfast meal i magen från mcdonalds och lite rester av min pommes från ugnen igår kväll. nu kommer jag sova som en baby i minst 10 timmar känner jag. fan så gott.

ha det så gott alla som råkar läsa detta och remember. live life!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aussies borde det inte va op down unda, de får ju inte komma in där

2008-10-24 @ 17:56:46
URL: http://mareypoppins.blogg.se/
Postat av: Anders

Jag vet, men hur som helst så var dom där.. dom var roliga att fördriva lite tid med iaf.

2008-10-24 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0