veckan som gått.

jaha då har det gått ännu en vecka. inte varit en händelsevis vecka alls, därför har jag heller inte skrivit nåt här. Har jobbat på skolarbetena i princip hela dagarna denna veckan, suttit och skissat tills man fått ont lite var stans. nu är dom 3 arbetena inlämnade iaf.

nu igår kväll så var det dags för lite fest igen. sandra kom över hit och vi satt i min lägenhet och drack lite, tjöta o lyssna på musik plus att vi beställde biljetter till Sensation i Melbourne på nyår!!! kommer bli hur bra som helst. Vill ju dit nu och inte vänta 2 månader..

Sen drog vi vidare bort till björns lägenhet och fortsatte förfestandet, senare tog vi taxi in till stan och drog till en irländsk pub, O'brians. Var ett trevligt ställe med ett härligt liveband på nedervåningen som körde massa gamla klassiker. Sprang sedan vidare till the embassy och var inte där särskilt länge innan vi drog hem, vid det laget hade vi tappat bort sandra som tydligen var kvar på O'brians när jag slog henne en signal, men hon skulle ta sig hem med nårra som var där. James Björn och Rebecca blev kvar på embassy tror jag..

väl hemma så gick vi in till dom andra svenskarnas lägenhet och lyckades plocka upp  aussien Jeff på vägen, som stod o lagada pannkakor med oss klockan halv 4 nu på natten, dom hade inte ens rätt grejer i smeten så det var inte gott..

Dags o sova lite nu, klockan närmar sig halv fem. imorn blir det slappar dag, lite film. ingen utgång iaf. Ha det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0