Aussie!

Alright mates! då sitter jag på mitt rum på andra sidan jorden och njuter av atmosfären här down under. Helt klart nåt man kan stå ut med! inte fått igång mitt internet förräns idag, har haft massa annat att uträtta, sen kanske jag o sandra har flummat runt lite väl mycket, men det hör la till haha.

Än så länge är jag nöjd med hur skolan är, vädret, folket och hela situationen. det enda som skulle kunna vara bättre är 2 av mina flatmates, dom sköter verkligen inte disken efter dom lagat mat, allt är konstant nergeggat o blött och fyller hela diskhon. filosofin i våran flat är lite att alla sköter sitt, lagar egen mat, håller sig mest till sitt rum, vi umgås inte så mycket, hälsar på varandra typ. Slutar väl med att jag köper egen panna och gryta som jag kan använda haha.

har inte hunnit ta överdrivet många bilder än, men tänkte dela med mig av lite bilder på mitt rum för dom som är nyfikna.


                                          Precis innanför dörren.




3 steg framåt! överblick över sängen.


I huvudhöjd utmed sängen.


andra sidan av sängen, riktning mot dörren. plus en glims av dasset. rummet hjärta!


Handfat + spegel.


Dusch med vatten som smakar klor, wunderbar. (kranvattnet likaså!)



Och en hungrig Anders 1600 mil från snålblåsten i sverige!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0