gotta love computers...

alright, fick ett litet raseri utbrott tidigare ikväll när min lilla laptop bestämde sig för att jävlas med mig.. efter ett par timmars arbete lyckades jag dock få ordning på skrället, utan att förlora nånting. men det var inte långt ifrån..

hade tänkt skriva lite ikväll angående vad som hände i helgen men tack vare strulet så blev det inget. o nu är jag för trött o opeppad för att summera upp helgen, kan bara säga att det var en skitkul helg. lite mer detaljer kommer imorn.

nu ska jag somna till en film och förbereda mig för skolan imorn. dags för nästa kursstart imorn.

sleep well.

Kommentarer
Postat av: Tony

Hejsan där nere!



Hade det inte varit så långt dit,(och om jag hade fått gå ut!!!) Så kunde jag hjälp dig med datorn.



Ha det så bra

/Tony

2008-09-29 @ 16:13:48
Postat av: Anders

hallå där! haha ja hade det inte varit för dom små sakerna så hade du varit hjärtligt välkommen! Hoppas du har det så bra du kan ha det där hemma iaf. Livet leker på här down under måste jag säga.



Hörs!

2008-09-30 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0