Helg + ny kursstart.

dåså, föregående helg bestod av fest, lite fest. och sen lite fest. det började med att vi på fredagen åkte in till city på kvällen med avsikt att festa lite. eftersom jag o sandra skulle sova över i spökhuset hos martin o sara så hade vi med massa skit in, så vi började med att släpa dom grejerna till spökhuset, och så satte vi oss på deras baksida o började dricka lite. Där fick vi lite sällskap av Ellis (en britt som också bor där) men han var tvungen att upp o jobba 4.30 så han gick snabbt o la sig. men efter 1 timmes snack om random saker och drickande så beslutade jag o sandra att vi inte pallade sticka ner till stan, istället satt vi kvar där på baksidan av spökhuset o snackade om allt o ingenting tills typ 2 på natten, då kom sara och mumina hem efter att ha festat nere i the valley. sara hängde på vårat late night talk och vi satt där till 4 sen blev det soffan o lite sömn.

På lördag morronen steg alla upp vid typ 8-9 utom jag o drog till the sunshine coast. Det var bestämt av dom sen innan och det fanns inte plats i bilen, så jag gjorde det bästa av saken och fick lite vila isället. blev väckt vid 13 tiden av någon nisse som hette Lee. han påstod sig ha en stereo i huset som var hans sen han bodde där förut. Det verkade som allt stämde och eftersom ingen var hemma i huset så släppte jag in honom och till o med hjälpte honom bara ute stereon o högtalarna.

Sen vid 15 tiden kom Elllis hem efter att ha jobbat hela dan, han stormade in i huset o skrek "time for breakfest and beer! you up for it? " och själklart var man ju det, vi skulle ju h fest på kvällen sen, en send off fest för Ellis, Gabia o Heather som flyttar ut nu till söndag.

Så jag o Ellis drog till bottle shop o bunkrade upp med lite sprit, gick hem igen o började dricka. På vägen till the bottle shop så kom vi gåendes på trottoaren o rundade ett hörn, där det helt plötsligt satt en typ halvmeter lång (inkl. svans) gecko o stirra. Ellis stanna o brast ut " What the fuck!?" haha, sjukt skön kille det där.

På kvällen sen blev vi väl en totalt 15-20 pers kanske i spökhuset som hade det trevligt. Körde lite amerikanska drinking games o allmänt mingel. fun fun.
Blev taxi hem på kvällen sen, var nog hemma runt 4-5. Hela söndagen sen försvann i drömmarnas värld. när man väl gik upp så var det bara datastrul som väntade en, men det löste ju sig till sist.

Nu har vi också startat kurs nummer 2 i skolan. första kursen var bara en vecka. den nuvarande har vi i 2 veckor. ingen exam i slutet på denna, istället ska vi skriva en report o lämna in. Blir nog inga bekymmer iaf.
Går endast mån-tors kl9.30- 12.30. ganska slappt start i skolan med andra ord.

Jag kommer börja lägga upp bilder på min bilddagbok från och med nu, kanske att jag fortfarande lägger upp här, men det är betydligt smidigare att göra det där. KOmmer fortfarande uppdatera denna sida, bara det att alla bilder hamnar nog på den andra. Addressen dit är anderslagesson.bilddagboken.se

För att se lite bilder från festen och vad vi hittar på här nere på dagarna kan ni även gå in på sandra och martins sida på bilddagboken. Jag dyker upp titt som tät där också, dom är lite flitigare än mig på att ta bilder.

Addresserna dit är
wtfruta.bilddagboken.se och smsibris.bilddagboken.se

hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0