Nästan framme..

jaja, då sitter man o slöar på hong kongs airport, och vilket as till flygplats. Jag, maria och ida sitter utanför gate 40 och inväntar vårt plan till brisbane. klockan här är nu typ 21.30, planet lyfter 23.30. Sista sträckan till målet vill säga. Har inte varit segt alls att resa hit ner än så länge. Flygtiden mellan London och Hong Kong var bara 12h, alltså kortare än väntat.

Vi tog en raggasväng in till Hong Kong city också lite tidigare, tog ett smidigt expresståg, klev ut o drog fram kamerorna och gick lös. Jag kan lova att vi var värre än när jappaneser kommer til sverige o tar kort HELA tiden. Väldigt imponerande stad, den ska jag utforska nån gång i framtiden när jag har tid. men det hade vi ju inte nu så vi drog tillbaks till flygplatsen, lite bilder kommer antagligen upp vid senare tillfälle.

Blir bara till att slänga i sig maten på flyget sen sova antar jag så man är utvilad när man anländer i aussieland imorgon förmiddag. Har ju en hel hög med saker att ta tag i första dan. Ska bli kul som fan att komma fram o sätta tänderna i allt iaf. Tänkte slänga upp lite bilder på boendet på kvällen imorn också samtidigt som jag uppdaterar om läget här nere.




Kommentarer
Postat av: Kim

You go man!

2008-09-20 @ 21:12:34
Postat av: Anders

haha, I will dude!

2008-09-23 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0