ehh rapport?

hmm, nyss hemkommen från en lång dag i skolan, jag björn stephanie och Nicole käkade på beach house på vägen hem. är ju 2 for 1 på onsdagar, man får ju passa på. Är så jävla mätt nu och borde egentligen skriva på våran rapport, men jag känner att det blir nog inte mkt gjort på den ikväll. Istället kommer jag nog bli sittandes och skissa lite. Blev tidigare idag rekryterad av en elev som går i grafisk design kursen under mig, dom som startade senare, han ville ha med mig som i hans projekt han startar nu.

fattade inte riktigt vad det gick ut på, men någon sorts kortfilm tror jag. anyway, all experience är experience, så jag gick med på det, vi ska snacka lite mer om det snart så då kan jag berätta vad det faktiskt går ut på haha..

annars är allt lugnt här, alla översvämmningar är norr om mig så inget man märker av. skolan rullar på, går heldagardenna vecka, riktiggt segt må jag säga. men ledig fredag, alltid nåt.

Och till helgen bär det faktiskt av till Fraser Island! kommer säkert bli en upplevelse at minnas. jag sandra michael och ida blir det som drar upp dit.

men nu blire allt en dusch

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0