gah!

shit, idag är det kok hett ute, jag gick in till garden city för att hämta ett paket som anlänt, avsändare okänd haha. vet inte vem det är från. men självklart så är det ANZAC day idag och allt var stängt. det sög ju rumpa. gick in till garden city o svettades halvt ihjäl för ingenting

Nu ska jag ge mig ut på en löptur, stanna halvvägs genom rundan o sola o bada lite vid poolen hos tjejerna på genesis. Sen blir det att springa hem igen och byta om till ännu ett playboy/toga party ikväll. inte bestämt mig om jag ska köra toga outfit eller min hugh hefner som jag körde i torsdags på beach house. we shall see

Bilder från i torsdags kommer upp på bilddagboken imorn antagligen.

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0