urgh.. fest..

haha vaknade idag klockan 12.30, sprang in till toan, satt där o mådde kasst ett tag tills jag kalvade! bra jobbat..  mår bättre nu iaf. och nu kommer den klassiska kommentaren: Jag ska fan aldrig mer dricka! haha, vilket man vet att man kommer göra väldigt snart igen ändå.

jag hade ju egentligen inte ens tänkt dricka så mkt igår eftersom vi skulle till Moogerah idag. nu har jag missat det evenemanget, typical.. när jag kom ut från dasset så tittade jag på mobilen. 23 missade samtal och ett sms.. hmmm

sandra o michael hade verkligen försökt få tag på mig på mornen.. och nu får jag i min tur inte tag på dom.

nehe, ska se om jag har lite bröd eller nåt i skåpet så man får nåt i magen..

tata

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vi blevb riktigt fuckade i fuck the dealer, inte bra att sitta sist i kön, haha :P

2009-04-04 @ 10:57:10
URL: http://mareypoppins.blogg.se/
Postat av: Anders

nej fan, sist i kön är worthless. blir andra bullar nästa gång.. haha

2009-04-06 @ 11:09:52
URL: http://anderslagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0