vilsna vädergudar?

hmm vädret här nere går ju verkligen i vågor. Förra året så hade oz typ den varmsta sommarn på riktigt länge, nästan inget regn bara stek stek stek. Detta året när vi har varit här har det varit diverse översvämmningar, stormar o annat bråte.

Vi sa häromveckan att det verkligen börja kännas att det lidet mot hösten här nere, kyliga kvällar o mornar.
Sen när jag gick hem häromdan efter jag handlat på eftermiddan så stekte det på uta bara helvete, som på högsommarn i princip.

Samma sak idag när jag gick hem. det var varmt o behagligt fast det var tidig kväll. Nån däruppe måste vara på  lyset eller på lek humör.

anyway, idag lämnade vi in ännu en uppgift.  Vi skulle göra en 4 sidig broschyr om valfritt ämne. Jag hade lite idétorka och det slutade med att jag skulle göra en möbel broschyr! haha suck. här har ni hur framsidan och baksidan såg ut, insidan tänker jag inte visa, den blev så fett ful haha. kommer antagligen bli en resubmit på den här uppgiften, men det tar jag inte så allvarligt i det här fallet, för det jag lämnade in var INTE bra! får satsa på resubmitten istället.





hahaa, jag garvar typ ihjäl, det här är så dåligt :D men det är smällar man får ta, får bli ordentligt på nästa uppgift istället!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0