Wet n' Wild!

Yes, idag var vi på vattenlandet  Wet n' Wild. helt okej ställe i min mening. kanske bara 2 av vatten attraktionerna som verkligen stod ut i mängden, resten var mediokra. Men hela stället i sig och stämningnen man fick med strålande sol och musik pumpandes ur högtalarna på området var härlig! lite schtek i solen och plask i plurret var välkommet idag. Mycket härlig dag!

Lite bilder på hela detta spektakel kommer upp på min bilddagbok så fort jag får tag på bilderna från Nicole.

Och Idag fyller även min Far år, så ett STORT grattis (igen) till Bengan hemma i Sverige haha. slängde upp 2 bilder på dig pappsen på bilddagboken också.

Är det verkligen sjövett att stå upp o köra dock pappa? :)



Nu äre sängen som gäller här down under, börjar bli sent och imorn ska man ju up o slappa vid poolen hos tjejerna eller eventuellt dra till new farm park i fika/chilla/sola där. beroende på vad tjejerna vill!

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0