A thought somewhere in oz.

senaste dagarna har det inte hänt så värst mycket. Jobbat på både en vanlig och digital portfolio i skolan.

Det har även kommit ner 8 nya svenskar hit, dom går event programmet på samma skola, har träffat detta gäng vid 2 tillfällen, en gång samma dag som dom kom hit, vi hade en grillkväll som en del även stack in till stan o festade efteråt på. Själv stannade man hemma den gången,

Andra gången var igår kväll då det var fest igen, hela klassen drog till beach house en sista gång i samlad trupp. Väldans trevlig kväll. Det verkar vara ett härligt gäng dom nya svenskarna, och det är faktiskt så att det är 1 från giskaved och 1 från smålandsstenar i det nya gänget haha, världen är allt bra liten..

Sen idag hände det inte så mkt, satt o fixade lite förberedelser inför hemfärden, och sen kom Ida Och Marey över hit och bastade lite med mig. Så det blev ännu en härlig kväll med pool o bastu. När Marey och Ida gick hemåt så gick jag ut till bastun igen o satt o bastade själv i en halvtimme kanske, fixade upp bastun i 82 grader och satt i stormtrivdes. Satt där o filosoferade lite granna och insåg hur sjukt mycket jag kommer sakna Australien.

Jag vill verkligen inte hem än. 1 år är alldeles för kort tid i oz för mig iaf.

I am really not ready to go home yet. But all good things comes to an end, it's just to soon in this case...

tata

Kommentarer
Postat av: Kära mor

Har du allt klart nu? Bara en vecka kvar till take off!

2009-08-21 @ 16:41:40
Postat av: Anders

ja, i princip så är allt klart. bara några småsaker som ändå inte gåt fixa förräns ett par dagar innan själva lyftet!

2009-08-22 @ 06:41:37
URL: http://anderslagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0