Abu Dhabi

Sitter just nu op Abu Dhabi's flygplats, resan än så länge har varit bra. Flög från Brisbane till Singapore, där det var stopp i 40 minuter sen vidare till Abu Dhabi. Har än så länge sovit en hel del på resan. BLivit sisådär 3 filmer och et par serie avsnitt. Båda flygen so far har tagit 7h stycket typ. och det sista flyget till London nu kommer ta runt 7h det också.
Ser fram emot mitt London och Manchester besök nu faktiskt, mer och mer. Men jag måste medge att det var tungt att lämna marken i brisbane. Jag kommer sakna Australien sjukt mycket, och det kändes när jag lyfte...
Jag kommer definitivt att komma tilbaka till Australien at some point, frågan är bara hur snart det blir..
Här får ni en bild på en halvsliten Andy som sitter o skriver på sin laptop i Abu Dhabi. Ska bli gott att sova ty hela sista flyget. det är ju dags att explora London lite när jag kommer fram! spännande, aldrig varit där och det ska ju vara ett najs place har jag hört.
En av sakerna man ser fram emot mest med att komma hem till sverige är nog allt maten. Det kommer bli gudomligt gott att äta all mat man velat äta under 1 år på ett par veckor. Jag säger som Gremlins när dom käkar pepparkakor i första filmen; Yum Yum.
1 timme kvar till boarding nu, blir lite småsegt, tror jag får ta o glo på nån serie om jag ska lyckas fördriva lite tid.
Hör av mig så fort jag kan igen.
tata

Kommentarer
Postat av: kathrine

tja tja! skönt att resorna gått bra!

jag längtar som fasen efter maaaat också. konstig mat, som jag egentligen inte gillat sådär värst mycket innan.. jaa knepigt! :)

hälsa svedala!

2009-09-01 @ 03:13:24
Postat av: Anders

haha tjena Katherine!



Jodå alla resor so far har gått bra, jag har dock 3 flygningar kvar att avverka innan jag är hemma i sverige igen.



Ja jag vet, man vill typ ha grejer man aldrig velat käka innan. kommer bli najs iaf!

2009-09-02 @ 19:45:31
URL: http://anderslagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0