bastuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

igår kväll var det allt dags för bastu! jag james o björn schtekte lite i bastun här på uniresort, bastandet varvades med lite dopp i poolen som är riktigt varm för att vara mitt i vintern haha. Faktiskt så har dom 2 senaste månaderna som ska ha varit vinter, varit sjukt fina. typ inget regn alls, inget oväder, bara sol sol sol, man har kunnat sola förmiddagar och eftermiddagar likaså. och detta ska då kallas vinter... vilket land måste jag bara säga.

och i dag så startade vi en ny kurs. multimedia design. verkar lovande, kommer nog bli kul.

och efter skolan så tog jag o sandra en kaffe med sara, som nu kommit tillbaka från sin tripp till nya zeeland.
väldans trevligt att träffa henne igen, det kändes som det var mer än 1 månad sen.

nehe, nu har klockan blivit dags sängen, skolarbete väntar mig på förmiddagen.

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0