flash o helg

äntligen! helg. avslutad kurs idag och inget skolarbete över helgen. kanon..

vi har ju suttit och gjort en hemsida i flash och typiskt  mig så började jag ju om helt o hållet på en ny hemsida på fredag morgon när allt skulle vara klart fredag eftermiddag. Detta fenomen har ju inträffat förr, inte helt olikt mig, jag var så trött på  min första versin av hemsidan så jag pallade inte fortsätta på den, plus att efter att ha jobbat på den i skolan ch även på datorn hemma(i olika versioner av programvaran) så cpade det ur lite.

hur som helst, hela fredag fick jag kämpa och göra en hemsida på bara 1 dag när vi hade jobbat på 4 dagar på den första sidan haha. I slutet av dan var jag så slut i skallen så jag fattade knappt vad jag sysslade med, har ju dock mig själv att skylla.

Som tur var stannade ida kvar o hjälpte mig reda ut probemen med sidan, hade inte klarat deadline utan henne, tack som fan ida :D

men anyway, helg och inget särskilt att hitta på. stört härligt. nu är det sovdags, är helt slut i skallen..

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0