söndag!

alright, igår var det dags för ännu en födelsedagsfest i klassen, denna gången var det Stephanie's tur. som vanlifr frkrök i gymmet, haha låter alltid så tattigt när man säger det. där käka vi också snickerstårta typ med glass, riktigt smarrigt, fast det går ju inte ihop med den nya livstilen egentligen, men man får ju offra sig haha.

Sen var det utgång till The Met i the valley, första gången jag var där, stort ställe, och denna gången kom jag in! förra gången vi skulle hit kom vi inte in, för jag hade för alldagliga skor på mig, det är nåt jag inte kommer sakna med australien, alla töntiga dresscodes.

väl där inne hittade vi till slut ett dansgolv med bra musik. så det blev en bra kväll.

sen så gick hela förmiddagen åt till att ligga o sola med tjejerna vid deras pool. jag SKA vara brun när jag kommer hem! haha

det är mitt nya mission.

Sen slog maria följe med mig halvägs hem för hon skulle handla lite på coles.

Vi har riktigt fint väder här nere för att vara vinter, helt oslagbart. kommer sakna det rejält, fi fasen för höst när man kommer hem!

hemresan närmar sig med stormsteg, drygt 1 månad kvar... jisses, ett helt år har jag nu spenderat på andra sidan jordklotet. ofattbart vad fort tiden går. Jag har varit med om så mycket så det går inte beskriva. men jag vill inte ens föreställa mig mitt liv utan den här trippen till oz. all aja har träffat här nere och alla saker jag har gjort. Ovärderligt!

anyway, nu är det film som gäller, ska upp och sola imorn förmiddag. måste vara brun! alla tjejer i klassen är redan sjukt bruna medans jag är blek som en jag vet inte vad :D dags att styra upp detta!

ha det bra, tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0