latest news

jaha vad har då hänt sen sist?

i helgen var det fest för Kayo som fyllde år. på förfesten hade nicole arrangerat en liten lek, och helt utan min vetskap så var jag med i den. den bestod helt enkelt av en gräddburk, max, maria, kayo och jag. personligen tycker jag det var lite orättvist eftersom max o maria "känner" varandra  lite bättre än mig o kayo men ni kan ju gissa vad gräddburken användes till...
alltid kul att kunna roa några genom att skjortan flyger av iaf haha..

 blev sen en kul natt ute, kom inte hem förräns halv sju, så helt klart en värdig födelsedagsfest.

Sen på söndags kvällen blev det bio med ett gäng.

Och i skolan så har vi från och med denna måndagen börjat designa på datorerna istället för manuellt. Inga mer uppgifter som ska ritas o lämnas in haha. Det är BETYDLIGT lättare att skriva text på datorn än att behöva rita bokstäverna för hand kan jag lova! haha. Ska bli intressant o se hur det kommer bli framöver.

Idag efter skolan hade jag planerat att kolla på Ghost Town på bio. sagt o gjort men jag fick iofs sällskap av Ida, det visade sig att hon ville se den också. Mycket bra film, rekommenderas att ses.

Precis hemkommen från bion så det blir nog i princip en volt in i bingen om en stund. tomorrow is another schoolday!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0