natt arbete!

Sitter och skissar på våran sista rit uppgift för hand. Nästa uppgift kommer bli på datorerna så det kommer bli lite enklare, jag gillar ju dock att rita för hand men jag antar att jag nu får tid över till att rita sånt som jag vill rita istället för skol uppgifter..

Det är en tidnings annons för ett lyx flygbolag som vi ska göra nu, ska lämnas in imorn på mornen så jag sitter o gör det sista på den nu.

passade på att städa rummet lite innan jag satte igång med skolarbetet. Och vad kan jag säga mer än att det behövdes..

Döm själva av alla skräp påsar som behövdes för att rensa skiten haha




Sen började jag på mitt nystartade projekt också, komemr täcka det mesta av väggarna hade jag tänkt när det är klart..



Får se hur lång tid det kommer ta!

nehe, dags att fortsätta rita nu, får bara ta korta pauser annars slutar det med att man sitter och sysslar med skit istället för att gå tillbaka till arbetet.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0