revival!

shit, här var det dött haha..

om jag läser rätt så är det 5 veckor sen senaste uppdateringen.. mkt har hänt och det blir svårt att skriva långfattade summeringar så här långt efteråt..

I i alla fall så kan jag ju snabbt nämna lite vad som hänt. vi börjar med nyår! spenderades i Melbourne med kära sandra som sällskap. Vi gick på sensation white  och det var det bästa nyår jag nånsin haft för övrigt! 40 000 pers klädda i vitt i telstra dome i melbourne. kommer aldrig glömma den natten!

sen dagen efter åkte sandra till nya zeeland med ida medans jag tog en 3 dagars tour på great ocean road! mkt fin väg som går utmed kusten. tältade båda nätterna, ena natten med koalor i träden ovanför oss, andra natten kängurus runt oss i princip haha.. hade en riktigt kul tid med det tour gänget. 3 riktigt härliga dagar, måna kontakter knöts så nu har man fritt boende lite överallt i england! haha.

Sen har vi varit på dagsturer  till surfers paradise o bodysurfat i vågorna och annat smått o gott.

kommer knappt ihåg allt som hänt så det får väl räcka med dom större grejerna som nämnts..

Just nu sitter jag o knaprar på Daim, inköpt på IKEA. vi var 5 st som åkte dit idag. gott gott.

kommer slänga upp bilder på bilddagboken strax, kommer antagligen bara ladda upp dom och inte kommentera särskilt många, blir för mkt jobb. men ni kan ju njuta av bilderna helt enkelt!

later


Kommentarer
Postat av: Kära mor

ja, det va ju på tiden! Då har du ju inte smält bort än iaf

2009-02-08 @ 09:24:57
Postat av: Ans

2009-02-08 @ 13:17:56
Postat av: Anders

haha nej då, inte riktigt än. men det är nära på, det steker på rejält vissa dagar nu under högsommarn.

2009-02-08 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0