sun sun sun

Shit vad härligt, här är man i den månaden som ska vara den kallaste här nere, men man känner redan att det börjar bli varmare och idag så har jag o james legat o schtekt vid poolen i typ 2 timmar. Även tagit et dopp i poolen! mitt i vintern!!!
även björn kom ut och schtekte lite efter att vi väckte honom kl. 1 efter att ha ringt honom ett par ggr, haha.

det blir inte så mycket bättre än det här måste jag säga. har slängt i mig ett par köttbullar och pasta precis, ska springa in till garden city o inhandla lite mat strax.

Fortfranade lite svårt att fatta att man åker hem om 5 veckor. Det är så mycket med det här landet man kommer sakna. känns som listan är för lång för att lista så jag har inte ens tänkt försöka haha.

Det tar emot lite när man tänker på att man kommer komma från värmen här hem till Sverige i september.

well well, inte mycket man kan göra åt det, biljetten är ju bokad och näst intill allt annat är klart.

jag har sagt många gånger att jag ska bli bättre på att uppdatera, nu sger jag det igen, och denna gången ska jag verkligen försöka haha.

tills vidare

tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0