Byron Bay

Helgen i byron bay var inget annat än sjukt härlig! vi solade, chillaxade, tog promenad på stranden och allt det där obligatoriska. Lite fest vankades också på kvällen följt av surfing på söndags eftermiddagen.

Och FYFAN VAD KUL DET ÄR ATT SURFA!!

Lätt underskattat tidsfördriv det där. vill surfa ännu mer innan jag drar härifrån, illa nog att det tog så lång tid för mig att prova.

Har lagt upp lite bilder från gårdagens eftermiddag i southbank på bilddagboken. Jag och Sandra tog en eftermiddag vid southbanks pool och käka glass (med hela ansiktet) och tog det lugnt.

Ska så fort jag skrivit färdigt här ladda upp lite bilder från surfingen och ett par enstaka bilder från "student" festen vi ahde här nere i ära till alla studenter hemma i sverige.



Precis som det ser ut så var det härligt!

dags o lada upp resten av bilderna.

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0