update

yo, kom precis hem från bion, tog en titt på terminator 4. Ska upp tidigt imorn och åka till byron bay, ska testa på att surfa lite granna. o så lite party på cheeky monkeys. woohoo.

Vad som har hänt sen senast jag uppdaterade är väl att Cat har slutat som lärare på skolan och vi har istället fått Melissa. Hon är verkligen inte som Cat, både på gott och ont, men hon är väldigt ödmjuk och snäll. Har en hel del program kunskaper i indesign och photoshop som hon just nu håller på att lära oss. Photoshop blir bara roligare och roligare!

Just nu designar vi en annual report (årlig rapport) för ett påhittat företag, den ska vara på allt mellan 8 och 12 sidor eller nåt sånt som jag förstått. Kankse inte den roligaste uppgiften men det duger.

Med Toby har vi haft en snabb kurs i hemside design. Där designade vi hur en hemsida skulle se. Jag lägger up bilder på min design vid ett senare tillfälle. Det är läggdags nu, ska upp om typ 8h och hoppa in i bilen som tar oss till byron bay.

nästa uppdatering ska inte ta lika lång tid att få till... förhoppningsvis..

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0