vart fan tog bönan vägen...?

rubriken är ett lite internt skämt så det ber jag om ursäkt för :)

hela denna veckan och nästa vecka är det heldagar i skolan som gäller. grymt segt. man är borta från lägenheten i 11h. kommer hem ca 6.30pm pallar knappt plugga eller nåt innan man somnar o så börjar cyklen om nästan dag..

nu har iaf halva första veckan gått. jävla tur det.

Annars är det inte mkt nytt här just nu, jag o sandra började ju på våran nya nyttiga livstil i måndags. sen dess har jag ätit lite normalare. Mer än 1 mål mat om dan och inget skit som godis o annat.

I måndags var det 1 fralla till frukost, ännu 1 fralla och 1 äpple på förmiddags rasten. lunch från skolans cafeteria. Äpple på eftermiddags rasten. Spaghetti och köttfärssås hemma på kvällen.

tisdags, 1 fralla till frukost, 1 fralla och 1 äpple på förmiddagsrasten, lunch o skolan. Apelsin på eftermiddagsrasten. portatis och kyckling på kvällen.

Idag var det banan till frukost, 2 frallor på förmiddagsrasten. lunch i skolan plus 1 äpple. apelsin på eftermiddagsrasten och nu kyckling "burgare" och pasta på kvällen.


Väldans intressant att läsa om mina matvanor va? haha
känns bra det här iaf. känns som det kommer vara lätt att hålla uppe en lite nyttiare livstil. det underlättar när det är heldagar i skolan faktiskt. rasterna sämmer in på när man borde äta nåt.

Det är bara träningen som jag vill steppa upp ett snäpp nu, men det är svårt när man har heldagar i skolan. man blir så seg på kvällen. men det löser sig.

dags att äta lite mat nu, blir nog spaghetti och kttfärssås. (yes, jag äter det väldigt ofta)

tata

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fan tog bönan vägen? det är frågan.....



hahahhahahhahahahahahhahha

2009-06-20 @ 13:22:35
URL: http://mareypoppins.blogg.se/
Postat av: Anders

haha, ja vart fan tog den vägen :D

2009-06-21 @ 14:50:14
URL: http://anderslagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0