fotboll, fest, och skoldag

I fredags bar det av mot Suncorp Stadium här i brissy. Ainslie tog med mig och Sandra för att kolla på NRL (National Rugby League) och jag måste bara säga att det var hur grymt som helst! Trodde inte det kunde vara så kul o kolla på rugby live haha.

Det var Brisbane Broncos som spelade mot bla bla Cowboys nåtnting. Och cowboys laget var typ nästan varifrån Ainslie kommer så vi cheerade för dom helt enkelt. Tyvärr så vann dom inte, förlorade med 1! poäng i slutändan. var en riktigt jämn och spännande match.

och... VI HADE EN STREAKER! hahaha  Han klarade sig över hela planen innan han stannade och dom kunde gripa honom hahahaha. sånt man bara ser på tv eller hör talas om, men här så får vi en alldeles egen streaker på våran första match. klockrent haha.

Kommer lätt bli fler besök på Suncorp Stadium.

Sen på lördagen firade vi våran klasskamrat Hanna som fyllde 19. hon är våran lilla bebis här nere haha, så söt så.
vi hade ett hippie tema, men jag hade inga hippie kläder och inga pengar så jag var tråkig o körde på fest kläder...

På söndagen stannade jag inne hela dan, återhämtade mig från utgången. Och nu idag så var vi egentligen lediga från skolan men jag stack in vid 8.30 ändå och satt där till 5.30
Kände att jag ville jobba lite med min poster som vi jobbar på just nu.

Det jag gjorde på den idag ser ut såhär, dock inte färdigt än;



Det kommer att vara en av 3 karaktärer som kommer fylla min poster när den blir klar.

jag kommer slänga upp lite bilder från fotbollen på min bilddagbok nu också, så ta en titt på dom ( anderslagesson.bilddagboken.se )

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0