rastlös..

ahaja, då sitter man här klockan 03.15 på natten. skolarbetet (som var en resumbit) är klar sen 1 timme tillbaks.

Skolan börjar inte förräns om typ 10 timmar ändå sitter jag har o kan inte sova haha, var precis ute o sprang en runda, blev man ju bara piggare av...  tänkte jag kunde del amed mig av lite bilder.



Vår käre Nicole som tyckte lektionen var lite dryg haha.. nedå, det har var typ 10 minuter innan lektionen började, en powernap om man så vill säga..



Här verkade hon ha hittat en snäppet bekvämare ställning..



Och när man går runt o letar efter mat så kan man ju hitta glass med lite alla möjliga namn, bland annat en så klockren som den här hahahaha

jag drar igång en film nu, får se om det kanske kan få mig lite trötter..

later

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en trevlig vecka! :)

2009-03-09 @ 18:46:07
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anders

ska försöka, brukar inte vara så svårt i detta land dock :) du får ha en trevlig vecka själv, whoever you might be...

2009-03-11 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0