skolarbete

Sitter just nu i skolan pa en fredag som jag inte ens har nan lektion pa. Det ar fritt fram att sitta i data salen under denna dag om man vill och Cat ar den som ansvarar for det idag sa man kan fa lite hjalp om man vill det. Sa jag tankte att man kunde sitta har o testa pa lite program och vidare utveckla sin kunskap lite haha..

Haromdan lamnade vi ocksa in varat senaste arbete, vi skulle gora en mexikansk kokbok. och sa har sag min framsida ut iaf.




Ett litet smakprov pa vad jag har gjort iaf :)

glom inte att ga in pa sandras bilddagbok och spanna in bilderna fran forra helgen nar vi var i Moograh.
Det ar en damm som ligger typ 1 o en halv timmes bilfard fran Brisbane och vi var dar med michael o hans polare under lordagen och sondagen.

Hade sinnesjukt bra vader, konstant sol sa man fick lite farg haha
Enligt michael sa trodde han inte att dom nansin haft sa bra vader medans dom varit dar.

Grymt kul helg var det iaf, akte vattenskidor och tubes(sanna dar stora plast ringar) hoppade fran klippor o grillade o festade. Kommer definitivt aka dit igen!

Och vattenskidor var ju inte sa svart som jag trodde, klarade att stalla mig upp pa forsta forsoket och kande, fan det har var ju inte svart tankte jag och rakade rata ut benen... splash sa ramlade jag, men nu visste jag ju att man ska verkligen inte ha raka ben haha, sa pa andra forsoket sa stod jag upp i nastan 10 min tror jag haha. kul var det iaf.

Nu ar det ca 1 timme kvar av tiden har i skolan sa nu ska jag gora lite nytta o slipa pa mina kunskaper i Illustrator!

tata

Kommentarer
Postat av: Kära mor

Är prickarna slut i din dator?

2009-03-08 @ 11:38:00
Postat av: Anders

ja skolans datorer är helt slut på prickar, blev det jobbigt att läsa? kan säga att det var jobbbigt att skriva hahaha

2009-03-09 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0