tisdag kväll

Vi har nu haft en låååånghelg. vi var lediga från skolan nu måndag o tisdag så givetvis här man typ suttit hemma i 4 dar o inte gjort nåt vettigt alls. skissat lite, tränat lite, skissat lite till. haha... har inte gått i många knop inte.

Jag åkte ändå in till skolan idag en sväng för att arbeta på våran nuvarande skoluppgift. Kayo, Rebecca, James och Hanna var ockå där. lika ambitiösa(stavning?) som jag.

Vi gick lämnade sedan skolan runt 4 tiden på eftermiddan och jag, Kayo och Hanna gick till West End, till ett café some heter The Three Monkeys. Både jag o hanna har varit där innan men inte Kayo, så vi var tvungna att visa henne det. Det är hennes stil o allt haha.

Det visade sig att hon verkligen gillade stället och vi satt där o fikade o snackade om allt möjligt i typ 2 timmar sen begav vi oss hemåt. Tack för konversationerna tjejer! Lika underhållande och stimulerande varje gång! :)

Så fort jag kom hem så var det ombyte som gällde och sen en löpar runda. Var ju tvungen att springa av den feta choklad muffinsen man klämde i sig.

Denna vecka har också våra eftermiddags lektioner ändrats till förmiddags lektioner. Så nu ska jag styra nosen mot sängen och sova, så man pallar med hedag i skolan imorn. Kommer antagligen sitta hela eftermiddagen också som ett extra pass, den här bilden tar tid!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0