att skägga eller inte skägga, det är frågan.

Så, för att klargöra föregående bild lite. Tjejerna i klassen ville se hur jag ser ut utan skägg. ingen här nere har ju sett mig utan stubb. Efter lite tjat så gick jag med på det. så jag lät det gro i 1 vecka eller nåt, rakade av det typ 5 dagar efter denna bilden togs



och medans jag rakade av det så gav jag in för en request av Sandra, hon ville se Wolverine polisonger, jag pallade inte göra det ordenligt men så här såg det ut iaf, kunde ju gått in mer för det men palla :)



haha, jisses. sen åkte allt av. och för första gången på 2 år så kunde jag se huden under stubben. kändes sjukt naket och konstigt..!



en profil bild ockå haha



Detta var nu exakt 1 vecka sen och skägget är nu tillbaka och ordningen återställd.

Annars rullar allt på här nere, sitter just nu och jobbar på en skoluppgift, vi ska designa 4 st lite grejer till ett hotell. kommer slänga upp en bild på det när det är klart. men nu ska jag återgå till mitt klipp o klistrande.

tata


Kommentarer
Postat av: kim

WOLVERINE!!!!!!!

2009-05-22 @ 16:15:29
URL: http://www.keeso.se
Postat av: Anonym

haha, ajjen, ångrar nästan lite i efterhand nu att jag inte gick in för det ordentligt och gjorde så som det verkligen ser ut :D

2009-05-24 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0