Sista kvällen i London.

yes, då har mina 3 dar i London tagit slut. Precis kommit hem från dagens strapats som i korthet blev, Hyde Park, Harrods och Buckingham Palace, och lite smågrejer in between dessa ställen.

Hade ett par ställen till jag ville svinga förbi men tiden tillät inte riktigt detta, kanske satt jag för länge i hyde park och njöt av solskenet och en glass, vad vet jag.. :) men jag var tvungen att sticka tillbaka till mitt hostel och fixa med förberedelserna inför flyget till Manchester. Jag tror jag har allt under kontroll nu, det får bli en nattbuss till Heathrow, lätt det billigaste alternativet, kommer bara kosta mig 3 pund, en taxi skulle bli mellan 30-50 pund :D

Dock så tar nattbussen typ 2 timmar för den åker lite kringelikrokar, medans tåg bara hade tagit 45 minuter, så jag måste ta mig till bussen typ vid 2-3 inatt eftersom planet flyger 7 på mornen.. suck

well well, kunde varit värre :D

Sen blir det ett par dar i Manchester och besök hos Neal, Paul och Dave. Kommer bli grymt kul, och billigare än London haha.

Nu ska jag iväg lite snabbt o skriva ut mina biljetter och duscha, packa o så, sen blir det några timmars sömn innan jag drar. Uppdaterar väl här så fort jag kommit fram till Neal och får tillgång till internet igen.

Allt jag kan säga om London so far är ju iaf att det är en väldigt härlig, mysig stad som jag skarpt gillar.
Jag kommer åka hit igen det är definitivt. London har en viss charm som jag sagt tilltalar mig.

Nu återstår det bara att se hur Manchester ser ut!

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0