haha nytt försök igen då!

yes, då sitter man här i Uppsala, flyttade in för 3 veckor sen hos Kruuse och Elsa. Tog steget och sa upp mig från mitt heltids anställda jobb i dom småländska skogarna och drog 50 mil uppåt landet i hopp om att hitta nåt roligare att göra :D

Galet tycler många men det var tvunget att ske. Än så länge så har jag spanat in en del skolor och det verkar som att jag kommer att börja studera igen, kanske nu till april till o med. Men vi får se lite vad som händer.

Ett alternativ till studentliv igen hade varit att hitta ett jobb som grafisk designer här uppe i uppsala. Men dom jobben är lite svåra att få tag på. Vi får se hur det går.

Att bo med Kruuse och Elsa är skitkul iaf, man skulle nog kunna kalla oss Lé Incredible Three.

Men nog om detta nu, vi lagar mat, lite rester, oxpytt, ägg, o köttbullar, yummie! Efter denna lätta "lunch" kl.14 så är det en runda på stan som väntar folket i detta boende.


Lite bilder på Lé Fabulous Three!







Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0